Česká televize, úsek Personální a mzdové služby, hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici REFERENT PERSONÁLNÍCH SLUŽEB. Pokud vás tato nabídka zaujme a splňujete dané požadavky, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • Vykonávat administrativní podporu úseku – evidovat výkazy docházek, vyřizovat poštu a objednávat spotřební materiál, pracovat s e-spisem a datovou schránkou, zabezpečovat workflow dokumentů, vyhotovovat zápisy z porad, apod.
  • Realizovat administrativní činnosti spojené s čerpáním osobních kont zaměstnanců ČT Praha a osobně jednat se zaměstnanci
  • Spravovat zaměstnanecké průkazy – fotografování, vyhotovení, evidence, aktualizace
  • Spravovat drobnou pokladnu – proplácet a vybírat hotovost a zajišťovat podklady pro účtárnu
  • Další ad-hoc úkoly dle aktuálního zadání a potřeb úseku

A splňujete naše požadavky?

  • SŠ ukončené maturitou
  • Zkušenosti z obdobné pozice min. 2 roky
  • Alespoň základní znalost AJ
  • Mírně pokročilá znalost MS Office – Excel, Word
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Spolehlivost a proaktivita
  • Samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, empatie
  • Odolnost vůči stresu a schopnost dělat více věcí najednou
  • Výhodou je znalost IS SAP, základní orientace v personalistice, zkušenosti s prací ve velké společnosti
Co vám můžeme nabídnout my?
  • Bohatou škálu benefitů
  • Práci v zajímavém prostředí a v týmu profesionálů
  • Možnost systematického vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v zázemí České televize