Česká televize, divize Marketing, hledá do svého týmu kolegyni / kolegu na pozici OPERÁTOR DIVÁCKÉHO CENTRA. Baví Vás komunikace s lidmi a máte přehled o programu a pořadech ČT? Pokud ano, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • Vyřizovat písemné a telefonické ohlasy, dotazy a připomínky ze strany divácké veřejnosti
  • Vyřizovat korespondenci adresovanou do Diváckého centra
  • Spolupracovat s pracovníky ČT při řešení odpovědí divákům
  • Podílet se na rozšiřování znalostní báze v rámci CRM
  • Řešit další úkoly spadající do kompetence Diváckého centra

A splňujete naše požadavky?

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou
  • Praxe v oblasti call centra nebo zákaznického servisu výhodou
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • Mírně pokročilá znalost anglického jazyka, výborná znalost českého jazyka
  • Velmi dobré vyjadřovací schopnosti (písemné i verbální)
  • Znalost televizního prostředí výhodou
  • Orientace na zákazníka a jeho potřeby, ochota k průběžnému sebevzdělávání
  • Samostatnost, odpovědnost, trestní bezúhonnost

Termín nástup 1.10.2018

Co vám můžeme nabídnout my?
  • Bohatou škálu benefitů
  • Práci v zajímavém prostředí a v týmu profesionálů
  • Možnost systematického vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v zázemí České televize