Česká televize, úsek Personální a mzdové služby, hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici REFERENT PERSONÁLNÍCH SLUŽEB. Baví vás komunikace s lidmi napříč společností, nechybí vám trpělivost, pečlivost a empatie a nebojíte se ani administrativy nebo reportů? Pokud ano, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • odbavovat požadavky na čerpání zaměstnaneckých benefitů – veškeré administrativní úkony, poradenství, vyúčtování, reporting
  • každodenně osobně jednat se zaměstnanci ČT při vyřizování agendy benefitů
  • spravovat zaměstnanecké průkazy – vyhotovení, evidence, aktualizace
  • spravovat drobnou pokladnu a zajišťovat podklady pro účtárnu
  • administrativně podporovat úsek personálních a mzdových služeb (evidence docházky, zajištění spotřebního materiálu, zajištění pošty práce s e-spisem a datovou schránkou)
  • jiné ad-hoc úkoly dle aktuálního zadání

A splňujete naše požadavky?

  • SŠ ukončené maturitou
  • pokročilá znalost MS Office – excel, word
  • znalost práce na PC - schopnost učit se novým programům
  • výborné komunikační schopnosti
  • samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, empatie
  • odolnost vůči stresu a schopnost dělat více věcí najednou
  • výhodou je znalost IS SAP, základní orientace v personalistice, zkušenosti s prací ve velké společnosti
  • základní znalost AJ

Nástup možný od 15. ledna 2019.

Příběh zaměstnance:

Přečtěte si příběh našeho zaměstnance, i on tu nějak začínal. Podívejte se, kam až to dotáhl a co se mu líbí v ČT.

Co vám můžeme nabídnout my?
  • Bohatou škálu benefitů
  • Práci v zajímavém prostředí a v týmu profesionálů
  • Možnost systematického vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v zázemí České televize