Česká televize, divize Marketingu, hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici EDITOR SOCIÁLNÍCH SÍTÍ ČT. Pokud vás tato nabídka zaujme a splňujete dané požadavky, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • Tvorba postplánu profilů ČT na sociálních sítích, copywriting k jednotlivým příspěvkům, monitoring komentářů (community management + měsíční reporting). Na všem budete spolupracovat s kolegy napříč týmem, jde hlavně o koordinaci.
  • Publikace příspěvků dle jednotlivých mediaplánů profilů napříč portfoliem pořadů a projektů ČT
  • Psaní titulků k video příspěvkům napříč všemi právě aktivními profily
  • Základní grafická výpomoc týmu a snaha přinášet nápady na jednotlivé příspěvky
  • Spolupráce s ostatními členy týmu, shromažďování materiálů k jednorázovým projektům a vedení menších kampaní
  • Tvorba newsletteru, správa YouTube ČT, projekt iReportér
  • Správa Business manageru ČT - zakládání profilů, správa přístupů
  • Pohotovost v případě urgentních změn - oprava chyb, monitoring komentářů, postování, reakce na programové změny

A splňujete naše požadavky?

  • Zkušenost se správou sociálních sítí min. 3 roky, ideálně také se správou webu
  • Sledování trendů v online prostředí a schopnost jejich aplikace
  • Analytické myšlení, organizovanost, pečlivost a odolnost vůči stresu
  • Znalost práce s Business Managerem a Photoshopem. Další produkty balíčku Adobe výhodou
  • Perfektní znalost českého jazyka, schopnost psát poutavě a bez chyb
  • Znalost televizního prostředí výhodou

Příběh zaměstnance:

Přečtěte si příběh našeho zaměstnance, i on tu nějak začínal. Podívejte se, kam až to dotáhl a co se mu líbí v ČT.

Co vám můžeme nabídnout my?
  • Bohatou škálu benefitů
  • Práci v zajímavém prostředí a v týmu profesionálů
  • Možnost systematického vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v zázemí České televize