Česká televize, divize Nových médií, hledá nové spolupracovníky na pozici DATOVÝ ANALYTIK WEBOVÝCH APLIKACÍ. Pokud vás tato nabídka zaujme a splňujete dané požadavky, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • Navrhovat strategii měření webů
  • Implementovat nástroje Google Tag Manageru a Analytics a průběžně kontrolovat jejich konfiguraci a definovat sledované cíle
  • Analyzovat data v prostředí Google Analytics a navrhovat vhodná řešení nejen pro lepší SEO (Search Engine Optimization) výkon webu
  • Identifikovat trendy vyhodnocením nasbíraných dat a pomocí dat interpretovat chování návštěvníků web aplikací
  • Připravovat agregované reporty a podklady pro prezentace naměřených dat

A splňujete naše požadavky?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe v oboru minimálně 3 roky, nebo reference z již realizovaných projektů
  • Zkušenost s analýzou dat a implementací Google Analytics a Google Tag Manageru
  • Zkušenost s využíváním podpůrných analytických nástrojů typu Hotjar, Clickheat, Smartlook, atd.
  • Kreativní přístup, nápady, pečlivost, důslednost a nadšení pro práci