Česká televize, divize Marketing, hledá do oddělení Marketingové plánování kolegy na pozici SPECIALISTA MARKETINGOVÉHO PLÁNOVÁNÍ. Pokud vás tato nabídka zaujme a splňujete dané požadavky, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • Vytvářet mediaplány on-air a online kampaní pro programy ČT a marketingových kampaní podporujících značku ČT
  • Tvořit strategické briefy pro on-air a online kampaně pro programy ČT a marketingových kampaní podporujících značku ČT
  • Analyzovat cílové skupiny komunikačních platforem ČT pro zpracování centrálních i konkrétních mediaplánů
  • Analyzovat divácké segmenty pro jednotlivé platformy ČT
  • Spravovat mediaplány v plánovacím softwaru PAM
  • Pracovat s denními daty a zohledňovat výstupy při tvorbě a plnění mediaplánů
  • Kontrolovat nasazení kampaní a upoutávek do vysílání ČT

A splňujete naše požadavky?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe min. 2 roky (v médiích či marketingu)
  • zkušenosti v oblasti médií výhodou
  • znalost práce na PC
  • analytické schopnosti, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost
  • časová flexibilita

Příběh zaměstnance:

Přečtěte si příběh našeho zaměstnance, i on tu nějak začínal. Podívejte se, kam až to dotáhl a co se mu líbí v ČT.

Co vám můžeme nabídnout my?
  • Bohatou škálu benefitů
  • Práci v zajímavém prostředí a v týmu profesionálů
  • Možnost systematického vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v zázemí České televize