Hledáme zkušeného online datového analytika pro práci na projektu nové videoplatformy České televize. Právě budujeme novou infrastrukturu, která nám pomůže designovat a rozvíjet všechna rozhraní na základě dat – ať už se jedná o web, mobilní aplikaci nebo aplikace pro chytré televize - a potřebujeme posilu.

Co u nás budete dělat?

  • Podílet se na návrhu měření a požadavků na implementaci a komunikovat s vývojáři.
  • Pracovat s našimi databázemi, připravovat přehledné dashboardy pro kolegy a pomáhat jim data číst a interpretovat.
  • Spolupracovat s kolegy z UX, designu a vývoje na tom, abychom lépe chápali naše diváky a připravili pro ně skvělý produkt.

A splňujete naše požadavky?

  • Perfektní znalost webové analytiky – tag management, analytické nástroje, alespoň středně pokročilá znalost JavaScriptu.
  • Obecný přehled o fungování webových stránek – HTML, CSS, velmi dobrá orientace v DevTools.
  • Zkušenosti s databázemi, znalost SQL (ideálně přímé zkušenosti s BigQuery).
  • Schopnost přemýšlet nad daty strategicky – od prvotního požadavku kolegů z UX přes návrh měření po implementaci skriptů do webu.

Příběh zaměstnance:

Přečtěte si příběh našeho zaměstnance, i on tu nějak začínal. Podívejte se, kam až to dotáhl a co se mu líbí v ČT.

Co vám můžeme nabídnout my?
  • Bohatou škálu benefitů
  • Práci v zajímavém prostředí a v týmu profesionálů
  • Možnost systematického vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v zázemí České televize