Česká televize, divize Marketing, hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici MARKETINGOVÝ ANALYTIK (DPČ) Pokud vás tato nabídka zaujme a splňujete dané požadavky, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • vytvářet analýzy zásahů marketingových kampaní
  • analyzovat cílové skupiny komunikačních platforem ČT pro zpracování centrálních i konkrétních mediaplánů
  • analyzovat divácké segmenty pro jednotlivé platformy ČT
  • pracovat s daty sledovanosti kampaní
  • vytvářet analytické reporty (grafy, analýzy, trendy zásahů) pro marketingové projekty
  • zpracovávat poptávky na analýzy – srovnávací analýzy, komentář a výklad k analýze

A splňujete naše požadavky?

  • VŠ vzdělání
  • perfektní znalost Microsoft Excel podmínkou
  • znalost základních pojmů mediálního slovníku – GRP, TRP, reach, OTS podmínkou
  • znalost analytického softwaru Adwind Kite výhodou
  • zkušenosti v oblasti médií výhodou
  • analytické schopnosti, analytické myšlení, samostatnost, zodpovědnost
  • časová flexibilita

Nástup duben 2021