Česká televize, útvar Správa a výběr televizních poplatků, hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici OPERÁTOR CALL CENTRA-DPČ. Chcete se podílet na externí komunikaci s poplatníky, jste přirozeným řečníkem a cizí Vám není ani psaný projev? Pokud ano, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

  • Vyřizovat telefonické i písemné reakce na oslovení neevidovaných poplatníků
  • Poskytovat obecné informace o televizních poplatcích
  • Poskytovat okamžitou podporu a řešení na vznesené dotazy týkajících se oslovení neevidovaných poplatníků
  • Zaznamenávat výsledek hovoru do evidence TV poplatků
  • Zpracovávat písemnou komunikaci týkající se oslovení neevidovaných poplatníků

A splňujete naše požadavky?

  • Praxe v call/zákaznickém centru výhodou
  • Přirozený zájem o zákazníka a jeho spokojenost, profesionální a pozitivní přístup k práci
  • Chuť se učit, týmového ducha
  • Bezproblémová práce s počítačem
  • Schopnost práce pod stresem
  • Možnost odpracovat 20 hod/týdně (ranní 8-12, odpolední 12-16)
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Vysoká úroveň mluveného i písemného projevu